تلویزیون سامسونگ 65Q60D

  • سیستم عامل: تایزن
  • سایز نمایشگر: 65 اینچ
  • نوع نمایشگر: QLED
  • کیفیت تصویر: 4K
  • تاریخ عرضه: 2024

[sp_easyaccordion id=”59763″]

4 نفر در حال مشاهده محصول هستند

موجود در انبار

قیمت محصول:​

51.000.000 تومان

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

تلویزیون کیولد 65Q60D سامسونگ

تلویزیون سامسونگ 65Q60D جزو مدل های مورد انتظار در سال 2024 است که نسبت به نسل خود بهبودهای جزئی داشته است. این تلویزیونبا مدل نامبر QA65Q60DAUXTW و QA65Q60DAUXZN مونتاژ مصر و همچنین مدل نامبر QE65Q60DAUXXH مونتاژ مجارستان در بازار ایران عرضه می شود. مونتاژ کشور های مختلف به معنای تفاوت جزئی در قیمت و برخی ویژگی ها است که در جدول زیر به صورت کامل این تفاوت ها نشان داده شده اند. پیشنهاد می کنیم که در هنگام خرید به مدل نامبر کامل و کشور سازنده دقت کنید تا متحمل پرداخت هزینه اضافه و یا سوء استفاده برخی فروشندگان قرار نگیرید.

[table id=65Q60D /]

با تلویزیون هوشمند 65Q60D QLED 4K سامسونگ، جایی که فناوری پیشرفته کوانتوم دات، رنگ‌های زنده و خالص را در هر سطح روشنایی ارائه می‌کند در شکوه بصری بی‌نظیر غوطه‌ور شوید. این تلویزیون با نمایشگر کیولد عملکرد بهتری از سری ال‌ای‌دی کریستال داشته و در رده بندی بالاتر از DU8000 قرار می‌گیرد و برای لذت سینما طراحی شده است اما جدای از این با نمایه شیک AirSlim یک شاهکار زیبای طراحیست که به طور یکپارچه با فضای زندگی شما ادغام می‌شود و در عین حال شلوغی کابل در اطراف آن دیده نخواهد شد.

کلیدی ترین ویژگی‌های تلویزیون کیولد 65Q60D سامسونگ

Quantum HDR از تکنولوژی‌های برجسته تلویزیون 65Q60D سامسونگ است با بهبود هر صحنه، جزئیات پنهان را در پس زمینه سایه‌ها تقویت می‌کند و درخششی بیشتر را به ارمغان می‌آورد. پردازنده کوانتومی هوشمند در این تلویزیون بهترین تجربه بصری را تضمین می‌کند و تصویر و صدا را برای تجربه‌ای فراگیر تطبیق می‌دهد.

این تلویزیون 2024 با ویژگی‌های هوشمند خود دسترسی نامحدود به سرگرمی را مهیا کرده و در کنار آن نیز سبک زندگی شما را ارتقاء می‌دهد. دستیارهای صوتی از قبیل Bixby کنترل بی دردسری را ارائه می‌دهند ضمن اینکه تلویزیون با Apple AirPlay 2 محدودیت ارتباطی با دستگاه‌های iOS قائل نیست. گیمرها از تاخیر ورودی کم در حالت بازی و نمای گسترده نمایش بازی فوق العاده تلویزیون Q60D لذت میبرند با این حال قرار نیست از بازی‌های با سرعت بالای 120 هرتز پشتیبانی گردد. این تلویزیون قلب سرگرمی خانگی و چراغی از ظرافت طراحی است و استاندارد جدیدی را برای تجربه تماشای شما تعیین می‌کند.

مقایسه تلویزیون سامسونگ 65Q60D با 65Q60C و 65Q70D

مقایسه تلویزیون سامسونگ 65Q60D با 65Q60C و 65Q70D

Q60D با ظاهری مینیمال و سبک امروزی

قبل از اینکه به سراغ مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری تلویزیون برویم باید بگوییم این سری درست مانند سال گذشته از نظر طراحی مدرن و کاربر پسند است. تلویزیون 65 Q60D سامسونگ از سری 6 کیولد این شرکت دارای سبک زیبای AirSlim است که روی کاهش عمق پنل آن تاکید شده و لذا ضخامت آن که معادل 25.7 میلی‌متر است تا 2 برابر کاهش یافته‌تر از مدل‌های همرده سایر برندهاست. این طراحی روی ظرافت بدنه برای ادغام یکپارچه با دیوار نشیمن تاکید ویژه‌ای دارد و بیشتر یک سبک مدرن را شبیه سازی می‌کند. از سوی دیگر نمایشگری همه جانبه وجود دارد که معیارهای زیبایی شناختی را پشت سر گذاشته است.

ورودی های تلویزیون سامسونگ 65Q60D

از 3 طرف صفحه متوجه کاهش ضخامت حاشیه خواهید شد که در کسب تجربه‌ای همه جانبه از دیدن انواع محتوا تاثیر خواهد گذاشت. این تلویزیون 65 اینچ پایه‌هایی تخت و باریک با ابعاد 1076.3 در 274 میلی‌متر دارد که ویژگی شاخص آن‌ها امکان تنظیم ارتفاع است که به لطف آن می‌توانید ساندبار را در جلو نصب کنید بدون اینکه نگران پوشش دهی بخشی از صفحه نمایش باشید. تلویزیون سامسونگ 65Q60D در پشت امکان مدیریت کابل‌های اتصال را دارد تا از شلوغی‌ آنها جلوگیری کرده و بیشتر مینیمالیسم و زیبایی را در نتیجه آن به رخ بکشد.

در بخش پشتی از پلاستیک فشرده استفاده شده که استحکام خوبی دارد، بخش خیلی کوچکی از این پنل به درگاه‌های اتصال دهنده اختصاص دارد. همچنین در پشت سوراخ‌هایی برای نصب پایه دیواری و شکاف‌هایی برای هدایت کابل‌ها لحاظ شده است.

ویژگی های صدای تلویزیون سامسونگ 65Q60D

با QLED همه کاره همه چیز بهتر است!

تلویزیون‌های کیولد تا همین دو سال اخیر بهترین تولیدات سامسونگ محسوب می‌شدند اما دیری نپایید که مدل‌های جدید نئوکیولد با روشنایی بیشتر به لطف مینی ال ای دی و اولدها با کنتراست بالاتر عرضه شدند. QLEDها بخاطر کیفیت تصویر زیبا و در عین حال قیمت به نسبت کمتر حداقل در بازار ایران هنوز دارای بیشترین طرفدار هستند. اصلی‌ترین استدلال برای محبوبیت این تلویزیون‌ها نزد کاربران جهانی، طیف رنگی وسیع و شدت روشنایی قابل توجهی بوده است که بعضاً در محتوای HDR تا 1000 نیت هم میرسد. سامسونگ 65Q60D در امتداد لاین QLED در سال 2024 عرضه شده است اما چه چیزی این تلویزیون را بر یک LCD عادی برتری می‌بخشد؟ مهم‌ترین دستاوردهای این تلویزیون کیولد را در ادامه مطلب ذکر کرده‌ایم.

ابعاد تلویزیون سامسونگ 65Q60D

Quantum Dot

Quantum Dot (نقاط کوانتومی) اصولا مواد نیمه هادی با خاصیت نیمه رسانایی هستند که در نمایشگرهای کیولد با هدایت نور از خود، طیف بسیار گسترده‌ای از رنگ‌های با تناژ سرد و گرم را تولید می‌کنند. در این تلویزیون کیولد 65 اینچ نه تنها 100 درصد فضای رنگی DCI-P3 پوشش داده می‌شود بلکه دقت رنگ در هر سطح روشنایی بدون تغییر می‌ماند. بیش از یک میلیارد رنگ خالص در نمایشگر می‌تواند محتوا را فراتر از واقعیت برده و محتواهایی مانند فیلم HDR را طبیعی جلوه دهد.

ریموت کنترل تلویزیون سامسونگ 65Q60D

PANTONE® Validated

جالب است بدانید که تلویزیون فورکی سامسونگ 65Q60D موفق به دریافت تاییدیه پنتون بوده است. سیستم تطبیق رنگ پنتون عمدتاً یک سیستم بازتولید رنگ است که سازندگان صفحه نمایش به آن رجوع می‌کنند و تلویزیون به اعتبار آن می‌تواند تصاویری را ایجاد کند که خیلی به دنیای واقعی نزدیک‌تر بوده و به همان اندازه شگفت انگیز هستند.

Dual LED

تلویزیون سامسونگ Q60D 65 در اصل به پنل VA مجهز بوده و به لطف آن عمق مناسبی از رنگ مشکی را ارائه می‌دهد یا اصولاً به طور ذاتی کنتراست خوبی دارد و از سوی دیگر نیز با نقاط کوانتومی گاموت رنگ عالی دارد اما هنوز فناوری‌های دیگری برای ارتقاء نمایش تصویر وجود دارد. Dual LED از فناوری‌های نوآرانه و منحصر به فرد سامسونگ در این سری است که بجای یک لایه LED از دو لایه به منظور تولید رنگ‌های تناژ سرد و گرم استفاده می‌کند. LED دوگانه موجب افزایش دقت رنگ و روشنایی و نیز بهبود کنتراست می‌گردد. سامسونگ 65Q60D در مجموع هم در اتاق‌های تاریک و هم روشن عملکرد خوبی دارد و از این رو گزینه‌ای به نسبت منعطف‌تر از بیشتر تلویزیون‌های حاضر در بازار خواهد بود.

Quantum Processor Lite 4K

Quantum Processor Lite 4K نوعی فناوری پردازش یا همان پردازشگر بصری طراحی شده توسط مهندسین سامسونگ است که در سری Q60D به منظور تنظیم نور پس زمینه، بهبود کنتراست، حرکت، رنگ، نویز و به کل کیفیت تصویر بکار گرفته می‌شود. پردازنده نسخه لایت کوانتومی از الگوریتم‌های ایجاد شده بر پایه هوش مصنوعی سود برده و با تکنولوژی پیشرفته 4K Upscaling حتی منابع با پیکسل کمتر از پیکسل‌های تلویزیون‌های 4K را ارتقاء می‌دهد. این پردازنده هوشمند کوانتومی در واقع نوعی فرآیند مقایسه بین منابع فول اچ دی با فورکی را مدیریت می‌کند.

Quantum HDR

طیف عالی رنگ، محدوده روشنایی مطلوب و در کنار آن کنتراست خوبی که در تلویزیون سامسونگ کیو 60 دی سایز 65 اینچ وجود دارد باعث می‌شود در نمایش محتوای HDR موفق عمل کند. این تلویزیون از Quantum HDR استفاده می‌کند تا شما بتوانید طیف وسیعی از رنگ، کنتراست و جزئیات را درون صحنه‌ها ببینید. این تکنولوژی بدون توجه به آن چیزی که می‌بینید، تصاویر بهینه شده زیبایی را ایجاد می‌کند. تلویزیون 65Q60D با HDR10+ ADAPTIVE که یک بروزرسانی برای بهینه سازی محتوای HDR10 است و با توجه به نور محیط، روشنایی و کنتراست صحنه را تغییر می‌دهد، کار می‌کند.

Motion Xcelerator

فناوری منحصربه‌فرد Motion Xcelerator طراحی شده سامسونگ با تشخیص فریم‌های از دست رفته در صحنه‌های متحرک و بازیابی و درج مجدد آن‌ها نمایش محتوای سریع بدون اثر تاری و پرش را امکان پذیر می‌کند.

طیف گسترده رنگ با دقت بالا

تلویزیون 65Q60D و فناوری‌های صوتی برتر

تلویزیون سامسونگ سایز 65 اینچ Q60D عملکرد خوبی در پخش صدا دارد. سیستم صوتی 2.0 کاناله دستگاه و امکان پخش 20 وات صدا برابری آن با اکثر تلویزیون‌های 65 اینچ را نشان می‌دهد. سامسونگ برای چندمین سال از تولید تلویزیون‌های خود فناوری Object Tracking Sound را معرفی می‌کند و ادعا می‌کند که نسخه لایت این فناوری در کیو 60 دی از طریق کانال‌های مجازی، صدای تمام اشیاء را دنبال گرفته و با بازتولید جزئیات، تجربه‌ای واقع گرایانه و سه بعدی ایجاد می‌کند.

Q-Symphony از دیگر تکنولوژی‌های صوتی منحصر به تلویزیون سامسونگ که در صورت اتصال ساندبار خود همین شرکت موجب همگام سازی صدا می‌شود و اینطور نیست که صدای بلندگوهای اصلی قطع شود. این فناوری با پخش همزمان صدا از دو دستگاه موجب تقویت آن شده و البته جلوه استریویی به آن می‌بخشد. تلویزیون سامسونگ مدل 65Q60D با فناوری جالب دیگری در بخش صوتی به نام Adaptive Sound کار می‌کند که دارای هوش صوتی صحنه بوده و صدا را بدون درنگ برای هر نوع محتوا تنظیم می‌کند، این عملکرد را می‌توان در منوی تلویزیون در قسمت Intelligente modus فعال کرد.

برای پخش موسیقی از این تلویزیون کیولد 65 اینچ می‌توانید به طور همزمان 2 دستگاه سازگار بلوتوثی را وصل کنید. ویژگی Buds Auto switch که از سال گذشته اضافه شده است در صورت اتصال هندزفری گلکسی بادز، سوئیچ خودکار برای پاسخ دادن به تماس‌های ضروری را مهیا می‌کند.

سیستم عامل Tizen 2024

سیستم عامل اختصاصی تایزن در سال‌های اخیر در تلویزیون‌های سامسونگ، ارائه دهنده خدمات و ویژگی‌های متعددی بوده است. اکنون در جدیدترین تلویزیون‌های این برند از جمله 65Q60D نسخه 8 این پلتفرم در دسترس است که در مقیاس گسترده‌تر از هوش مصنوعی برای شخصی سازی تجربیات کاربران استفاده می‌کند و بر ارائه برنامه و خدمات تمرکز می‌کند. اعضای خانواده با نمایه‌های مختص به خود می‌توانند خدمات مورد نیاز و متناسب با علایق خود را در کسری از زمان پیدا کنند. سامسونگ رابط تی‌وی پلاس خود را با صفحه اصلی بازطراحی شده برای ناوبری بهبود یافته و کشف سریع‌تر محتوا اصلاح کرده است. این نکته را لحاظ کنید که برای دسترسی به تمام ویژگی‌ها و برنامه‌های سیستم عامل تایزن به یک اکانت مستقل Samsung نیاز دارید.

اسمارت هاب مستقیماً به اکانت سامسونگ متصل شده و دسترسی آسان به کانال‌های برگزیده بر اساس سابقه مشاهده را ارائه می‌کند. در دستگاه هوشمند و فورکی 65Q60D شما می‌توانید به کانال‌های تلویزیونی رایگان، هزاران فیلم با Samsung TV Plus و بازی‌های مبتنی بر ابر یکپارچه با Gaming Hub به شرط پشتیبانی منطقه دسترسی داشته باشید.

اکنون امکان مدیریت دستگاه‌های Iot در خانه به طور یکپارچه با داشبورد SmartThings و Matter امکان پذیر شده است. رابط کاربری آپدیت شده حول تجربیات مرتبط و فراگیر میچرخد و Samsung Daily+ با ترکیبی از آموزش‌های شخصی، خدمات بهداشت از راه دور، تماس ویدئویی و راهکارهای اتصال و کار با رایانه همچون یک مرکز عمل می‌کند. خدمات سرگرمی بی‎‌نظیری را از سرویس‌های نصب شده از قبل مانند نتفلیکس، یوتیوب، پرایم ویدئو، اپل تی وی، دیزنی پلاس و غیره مبنی بر خرید اشتراک و اتصال وای-فای می‌توانید دریافت کنید.

سیستم عامل Tizen 2024

اتصال و دسترسی بدون محدودیت

به آسانی می‌توانید ماوس و کیبورد را از طریق بلوتوث به تلویزیون سامسونگ وصل کنید و با اتصال رایانه شخصی کارهای روزمره خود را پیگیری کنید. با Screen Mirroring این امکان ایجاد شده است که محتوا را از نمایشگر دستگاه‌های اندرویدی در نمایشگر بزرگتر کیولد 65Q60D به اشتراک بگذارید و با Apple AirPlay حتی اتصال بدون محدودیت دستگاه‌های iOS ممکن است.

سازگاری بین دستگاه‌ها و اتصال یکپارچه آن‌ها در آخرین نسل از تلویزیون‌های سامسونگ سهولت بیشتری یافته است. پلاگین SmartThings Mobile از اسمارت فون متصل به تلویزیون سامسونگ یک ریموت چند کاره برای دسترسی به سرویس ها و خدمات می‌سازد. در تلویزیون Samsung 65 Q60D شما می‌توانید به 3D Map View به معنی نمای نقشه سه بعدی از خانه خود دسترسی داشته و به طور مستقیم لوازم خانگی و دستگاه های IoT را مدیریت کنید. فناوری SmartThings صرفه جویی در انرژی را آسان می‌کند، وقتی که AI Energy Mode فعال شود، تلویزیون به طور خودکار روشنایی تصویر را بر اساس الگوهای استفاده و شرایط نوری محیط بهینه می‌کند تا مصرف انرژی کاهش پیدا کند.

از قابلیت MultiView می‌توانید زمان‌هایی استفاده کنید که قصد دارید همزمان 2 محتوای ویدئویی مانند کانال تلویزیونی و محتوای گوشی را در نمایشگر تلویزیون تماشا کنید، این ویژگی توسط گوشی‌های اندرویدی با نسخه 4.2 و بالاتر پشتیبانی می‌شود.

ویژگی‌های مرتبط با بازی در سامسونگ 65Q60D

انتظارات گیمرهای کارکشته با تلویزیون سامسونگ Q60D 65 برآورده نمی‌شود به این دلیل که این یک کیولد اقتصادی است که عملا توانایی پخش بازی‌های با سرعت بالاتر از 60 فریم در ثانیه را ندارد اما می‌توان از بازی با کنسول‌های نسل هشتم از طریق آن لذت برد به این دلیل که تاخیر ورودی بسیار کمی داشته و سریعاً به دستورات گیمر پاسخ می‌دهد. Auto Low Latency Mode به اختصار ALLM باعث می‎‌شود تصویر حین اتصال کنسول با تنظیم حالت Game برای تاخیر کمتر بهینه گردد بنابراین بلافاصله در صفحه دستور مناسب را دریافت کرده و می‌توانید واکنش نشان دهید.

Game Bar نسخه 4.0 در این تلویزیون 2024 سامسونگ با دسترسی به انواع ویژگی‌ها که تعدادی از آن‌ها در ادامه ذکر شده است در دسترس خواهد بود. قابلیت جالب Super Ultra Wide Game View با تنظیم نسبت ابعاد 21:9 و 32:9 نمایشگر، تجربه بهینه بازی‌های رایانه‌ای که از ultrawide پشتیبانی می‌کنند را ارائه می‌دهد. این تلویزیون دارای گزینه Mini Map Zoom برای بزرگنمایی بخشی از صفحه حین گیم پلی است.

از ویژگی‌های جالب و جدید بازی که احتمالاً محدودیت منطقه دارد باید به Hue Sync یا Light-sync اشاره داشت که موجب می‌شود چراغ‌های هوشمند به طور خودکار با محتوای در حال پخش روی نمایشگر همگام شده و نورپردازی ایده‌آلی را ارائه دهد بنابراین اینگونه بیشتر احساس می‌کنید که در صحنه‌های بازی غرق شده‌اید. تلویزیون سامسونگ Q60D 65 اینچ امکانات دیگری مانند حالت HGiG دارد که توسط دستورات از پیش تنظیم شده محتوای بازی HDR را برای نمایش با بهترین کیفیت تنظیم می‌کند.

ریموت کنترل هوشمند و سازگار با محیط زیست

با تلویزیون اسمارت 65Q60D همان ریموت کنترل منحصربه‌فرد مجهز به سلول خوشیدی سال گذشته ملقب به SolarCell Remote مدل TM2360E به کاربران فروخته می‌شود. این ریموت توسط پنل خورشیدی خود در طول روز زمانی که در معرض نور خورشید و لامپ‌های خانه قرار بگیرد قابل شارژ است. مهم‌ترین مزیت این ریموت در عدم نیاز به استفاده از باتری‌های یکبار مصرف است که از پسماند رها شده آن در طبیعت جلوگیری کرده و نیز هزینه‌های کاربران را کاهش می‌دهد.

ریموت سولارسل از طریق کابل USB-C نیز قابلیت شارژ دارد. شما می‌توانید سطح باتری ریموت را از طریق منوی pop-up در تلویزیون سامسونگ بررسی کنید. این ریموت با طراحی حرفه‌ای خیلی ساده شده است و از سردرگمی کاربر با کلیدهای متنوع ممانعت می‌کند. داخل ریموت میکروفون صوتی کار شده است و با دکمه دستیار صوتی می‌توان دستورات صوتی را اعمال کرد.

تلویزیون 65Q60D با دستیار Bixby سامسونگ به طور یکپارچه ترکیب شده است و نیز می‌تواند با دستیارهای محبوب جهانی گوگل و الکسا کار کند. لازم به ذکر است که ریموت خورشیدی سامسونگ از وجود کلیدهای میانبر برنامه نیز بهره‌مند است اما پیش از راه اندازی برنامه‌ها باید از به ثبت رسیدن اکانت سامسونگ اطمینان حاصل کنید. سامسونگ برای استفاده از خدمات و برنامه‌ی تلویزیون‌های جدید خود از بیشترین امنیت و حفظ حریم خصوصی کاربران و دستگاه‌های اینترنت اشیاء خبر داده است.

ارتباطات تلویزیون کیو 60 دی سامسونگ

  • شبکه WiFi برای دسترسی بدون دردسر به اینترنت و خدمات سرویس‌های شخص ثالث و انحصاری خود سازنده از سامسونگ 65Q60D
  • ورژن 5.2 فناوری Bluetooth جهت اتصال دستگاه‌های بی‌سیم برای پخش موسیقی و تصویر
  • دارای ورودی آنتن (RF)
  • درگاه اترنت یا LAN برای اتصال سیمی به اینترنت
  • خروجی صدای نوری یا دیجیتال برای اتصال دستگاه‌های صوتی مجهز به این ورودی
  • درگاه USB و امکان انتقال دیتا از حافظه جانبی و فلش مموری
  • 3 درگاه HDMI، پشتیبانی از استانداردهای eARC و Anynet+ (HDMI-CEC)
مدل کامل

UA55DU7000UXTW

سازنده

سامسونگ

سال معرفی

2024

کشور سازنده

کره جنوبی

کشور مونتاژ کننده

لهستان

,

مصر

مناسب برای

استفاده خانگی و معمولی

,

بازی و گیمینگ

,

نمایش حرفه‌ای فیلم و سریال

اندازه صفحه نمایش

65 اینچ

,

75 اینچ

نوع نمایشگر

QLED

سطح نمایشگر

نیمه براق

طراحی نمایشگر

تخت

قطر نمایشگر (سانتیمتر)

163

,

189

جنس پنل

ADS

,

VA

نور پس زمینه

Direct Full Array LED

,

Edge LED

نوردهی موضعی (Local Dimming)

دارد

,

ندارد

نقاط قابل کنترل بک‌لایت

1

,

96

حداکثر روشنایی در محتوای SDR (نیت)

447

,

813

متوسط روشنایی در محتوای SDR (نیت)

411

,

508

حداکثر روشنایی در محتوای HDR (نیت)

445

,

819

متوسط روشنایی در محتوای HDR (نیت)

346

,

460

حداکثر روشنایی در بازی‌های HDR (نیت)

453

,

914

متوسط روشنایی در بازی‌های HDR (نیت)

,

473

عمق رنگ (بیت)

10 (8+FRC)

جلوگیری از لرزش تصویر (Flicker-free)

ندارد

کاهش دقت رنگ ها در زاویه دید افقی (درجه)

27+ تا 27-

,

37+ تا 37-

تغییر رنگ ها در زاویه دید افقی (درجه)

31+ تا 31-

,

67+ تا 67-

کاهش روشنایی در زاویه دید افقی (درجه)

32+ تا 32-

,

39+ تا 39-

افزایش سیاهی در زاویه دید افقی (درجه)

18+ تا 18-

,

70+ تا 70-

تغییر گاما در زاویه دید افقی (درجه)

19+ تا 19-

,

49+ تا 49-

کیفیت تصویر

4K

نرخ نوسازی (ایندکس) تصویر

60 هرتز

,

120 هرتز

وضوح تصویر

3840×2160

پردازشگر تصویر

Neural Quantum Processor 4K

,

Quantum Processor Lite 4K

قابليت ارتقاء کيفيت تصوير

دارد

قابلیت کاهش نویز

دارد

فرمت های HDR

+HDR10

,

HLG

نسبت کنتراست تصویر ثابت (Static Contrast)

1581:1

,

7262:1

نسبت کنتراست تصویر پویا (Dynamic Contrast)

12546:1

,

7262:1

حالت‌های تصویر

استاندارد (Standard)

,

حالت فیلمساز (Filmmaker Mode)

,

صرفه‌جویی (Eco)

,

پویا (Dynamic)

حداکثر توان صدا (وات)

20

,

40

سیستم بلندگو

2.2 کاناله

,

2.0 کاناله

سیستم صوتی

اسپیکرها

Down Firing

,

ووفر

فناوری‌های صوتی

Dolby Audio

,

Dolby MS12 2ch

,

Object Tracking Sound Lite (OTS Lite)

,

دالبی AC4

,

دالبی اتموس

,

دالبی دیجیتال (AC3)

,

دالبی دیجیتال پلاس (EAC3)

قابلیت تقویت صدا

دارد

,

ندارد

صدای فراگیر و سه‌بعدی

ندارد

حالت‌های صدا

بازی (Game)

,

Adaptive Sound

,

Amplify

مناسب برای کنسول‌های

نسل نهم

,

نسل هشتم

تکنولوژی ALLM

دارد

پشتیبانی از VRR در وضوح تصویر

,

1080p

,

1440p

,

4K

AMD FreeSync

دارد

,

ندارد

Nvidia G-Sync

دارد

,

ندارد

پشتیبانی از HGiG

دارد

حالت Game Mode

دارد

پشتیبانی از سرویس های گیمینگ ابری

دارد

زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)

16.0

,

9.7

پشتیبانی از رزولوشن و رفرش ریت

1080p@120Hz

,

1080p@60Hz

,

4K@120Hz

,

4K@60Hz

,

1440p@120Hz

,

1440p@60Hz

,

720p@60Hz

تاخیر ورودی یا Input Lag (میلی‌ثانیه)

1080p@120Hz برابر 6.0

,

1080p@60Hz برابر 10.6

,

1080p@60Hz برابر 12.0

,

1440p@120Hz برابر 5.9

,

1440p@60Hz برابر 10.3

,

1440p@60Hz برابر 10.8

,

4K@120Hz برابر 6.0

,

4K@60Hz برابر 10.3

,

4K@60Hz برابر 10.5

سیستم عامل

تایزن

نسخه سیستم عامل

7

حافظه داخلی

8 گیگابایت

حافظه داخلی در دسترس (گیگابایت)

1.59

,

1.94

قابلیت نصب برنامه

دارد

ریموت کنترل هوشمند

دارد

پخش آهنگ با بلوتوث

دارد

دستیار صوتی

دارد

جستجوی صوتی

دارد

دستورات صوتی

دارد

قابلیت اتصال به موبایل

دارد

انتقال صدای تلویزیون به موبایل

دارد

کروم کست

ندارد

پشتیبانی از اپل Airplay

دارد

پشتیبانی از اپل HomeKit

ندارد

پشتیبانی از اینترنت اشیاء (IoT)

دارد

پشتیبانی از DLNA

دارد

راهنمای الکترونیک برنامه‌ها (EPG)

دارد

قابلیت ضبط برنامه (PVR)

دارد

تله‌تکست

دارد

ورودی HDMI

دارد

تعداد ورودی HDMI

4 عدد

,

3 عدد

نسخه ورودی HDMI

3 عدد HDMI 2.0

,

4 عدد HDMI 2.1

کانال برگشتی صدای HDMI

دارد

نوع کانال برگشتی صدای HDMI

ARC

,

eARC

قابلیت HDMI-CEC

دارد

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

2 عدد

نسخه ورودی USB

2 عدد USB 2.0

ورودی ویدئو کامپوننت (Y/Pb/Pr)

ندارد

تعداد ورودی کامپوننت
ورودی ویدئو کامپوزیت (composite)

ندارد

,

مونتاژ مجارستان: ندارد

,

مونتاژ مصر: دارد

پورت ورودی کامپوزیت

مونتاژ مجارستان: 0

,

مونتاژ مصر: 1

اسلات CI

مونتاژ مجارستان: دارد

,

مونتاژ مصر: ندارد

,

ندارد

خروجی صوتی دیجیتال (اپتیکال)

دارد

خروجی هدفون

ندارد

ورودی آنتن (RF)

دارد

تعداد ورودی آنتن

2

بلوتوث

دارد

نسخه بلوتوث

5.2

پشتیبانی از پروفایل بلوتوث

A2DP (صدای استریو)

,

AVRCP (ریموت کنترل AV)

,

HID (اتصال کیبورد و موس)

,

HOGP (اتصال دستگاه با نیروی کم)

پورت LAN

دارد

وای فای (Wi-Fi)

دارد

قابلیت Wi-Fi دایرکت

دارد

قابلیت IR Blaster

ندارد

گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T

ندارد

گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T2

دارد

گیرنده دیجیتال خارجی DVB-S

ندارد

گیرنده دیجیتال خارجی DVB-S2

دارد

گیرنده دیجیتال کابلی DVB-C

دارد

,

مونتاژ مجارستان: دارد

رده مصرف انرژی

G

,

مونتاژ مجارستان: E

,

مونتاژ مصر: A

منبع تغذیه

AC 100-240V, 50/60Hz

,

مونتاژ مجارستان: AC 220-240V, 50/60Hz

,

مونتاژ مصر: AC 100-240V, 50/60Hz

حسگر اکو (Eco)

دارد

خاموش شدن خودکار

دارد

مصرف انرژی در حالت آماده بکار

0.5 وات

مصرف انرژی

111 وات

,

مونتاژ مجارستان: 73

,

مونتاژ مصر: 107

حداکثر توان مصرف

215 وات

,

مونتاژ مجارستان: 170

,

مونتاژ مصر: 175

ابعاد با پایه (میلی‌متر)

1450.9×872.2×274

,

1670.6‎x1018.9×313.5

ابعاد بدون پایه (میلی‌متر)

1450.9×831.4×25.7

,

‎1670.6‎x958.5×46.7

ابعاد پایه (میلی‌متر)

1076.3×274

,

420×313.5‎

ابعاد بسته بندی (میلی‌متر)

1612x950x164

,

1872x1124x‎191

وزن با پایه

21.3

,

37.9

وزن بدون پایه (کیلوگرم)

20.9

,

32.7

وزن بسته بندی (کیلوگرم)

28.3

,

47.9

وزن پایه (کیلوگرم)

0.4

,

5.2

سبک طراحی

AirSlim

,

Simple Chamfer

رنگ

مشکی

رنگ فریم اطراف نمایشگر

خاکستری

,

مونتاژ مجارستان: مشکی

,

مونتاژ مصر: خاکستری

رنگ پایه

مشکی و خاکستری

,

مونتاژ مجارستان: مشکی

,

مونتاژ مصر: خاکستری

حالت‌های قابل تنظیم پایه

1 حالت

,

2 حالت

قابلیت نصب روی دیوار

دارد

اندازه محل نصب براکت VESA (میلی‌متر)

400×400

,

400×300

ریموت کنترل

دارد

باتری ریموت کنترل

ندارد

پایه دیواری (براکت)

ندارد

پایه رومیزی

دارد

پیچ اتصال پایه

دارد

,

ندارد

دفترچه راهنما

دارد

راهنمای نصب

دارد

فرمت و کدک صوتی

AAC

,

Dolby Digital

,

FLAC

,

LPCM

,

mp3

,

ogg

,

Vorbis

,

WAV

,

WMA

,

AC-4

,

ADPCM(IMA, MS)

,

aif

,

AIFF

,

ALAC

,

ape

,

G.711(A-Law, μ-Law)

,

HE-AAC

,

m4a

,

mid

,

midi

,

mpa

,

MPEG

,

MPEG(MP3)

,

MPEG1 Audio Layer 3

,

MPEG4

,

OPUS

,

RealAudio 6

فرمت و کدک تصویری

BMP

,

heic

,

HEIF

,

JPEG

,

JPG

,

PNG

,

MPO

فرمت و کدک ویدیویی

3GP

,

asf

,

AV1

,

avi

,

mkv

,

Motion Jpeg

,

mov

,

mp4

,

mpeg

,

MPG

,

mts

,

tp

,

trp

,

ts

,

vob

,

VP8

,

wmv

,

FLV

,

H.263 Sorenson

,

H.264 BP/MP/HP

,

HEVC (H.265 – Main, Main10)

,

m2ts

,

Microsoft MPEG-4 v1

,

Microsoft MPEG-4 v2

,

Microsoft MPEG-4 v3

,

MPEG1

,

MPEG2

,

MPEG4 SP/ASP

,

MVC

,

PS

,

rmvb

,

RV8/9/10 (RV30/40)

,

svi

,

VP6

,

VP9 (Profile 0 supported)

,

VP9 (Profile 2 supported)

,

vro

,

WebM

,

Window Media Video v7 (WMV1)

,

Window Media Video v8 (WMV2)

,

Window Media Video v9 (VC1)

فرمت و کدک زیرنویس

ass

,

smi

,

srt

,

ssa

,

Advanced SubStation Alpha

,

Micro DVD

,

MPEG-4 Timed text

,

SAMI

,

SMPTE-TT PNG

,

SMPTE-TT Text

,

sub

,

SubRip

,

SubStation Alpha

,

SubViewer

,

TTML in smooth streaming

,

ttxt

,

txt

,

VobSub

,

xml

,

Xsub

سایر مشخصات تلویزیون

+Disney برنامه نمایش انواع محتوای ساخت شرک دیزنی که برای استفاده از آن نیازمند اتصال به اینترنت و خرید اشتراک خواهید بود (در دسترس بودن آن به منطقه جغرافیایی بستگی دارد)

دیدگاهها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تلویزیون سامسونگ 65Q60D”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی