تلویزیون سونی براویا 3 مدل 43S30

  • سیستم عامل: اندروید
  • سایز نمایشگر: 43 اینچ
  • نوع نمایشگر: LED
  • کیفیت تصویر: 4K
  • تاریخ عرضه: 2024
6 نفر در حال مشاهده محصول هستند

قیمت محصول:​

28.000.000 تومان

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

بررسی قیمت و خرید تلویزیون سونی 43S30

سونی نامی آشنا در عرصه لوازم صوتی و تصویری، با معرفی تلویزیون 43S30 که با مدل Bravia 3 نیز شناخته می شود، بار دیگر خلاقیت و نبوغ خود را به رخ کشیده است. این تلویزیون به قیمت مناسب، کیفیت تصویر بالا و امکانات هوشمند گامی بلند در جهت بهبود و ارتقا سطح سرگرمی ها برداشته است. این تلویزیون ژاپنی در کشور مالزی در سال 2024 مونتاژ شده است. کارایی این مدل بیشتر برای تماشای فیلم و سریال، سرگرمی های روزانه و استفاده تجاری در هتل ها مناسب است.

ویژگی های تصویر تلویزیون سونی 43S30

با سونی دنیای جدید تصاویر را کشف کنید

با Bravia 3 دیگر تماشای فیلم و سریال ها امری عادی و روزمره نخواهد بود، بلکه سفری به یاد ماندنی به دنیای رنگ ها و جزئیات بی نظیر خواهد بود. این تلویزیون با برخورداری از کیفیت تصویر 4K Ultra HD، رزولوشن 2160×3840، Live Colour، پنل VA و… تصاویری به نمایش می گذارد که فراتر از انتظارات شماست.

مقایسه تلویزیون سونی S30 با X85L و X80L:

مقایسه تلویزین S30 با تلویزیون X80L و X85L

دنیایی از رنگ های واقعی در هر سایه و طیف رنگی

این تلویزیون سونی با بهره گیری از قابلیت Triluminos Pro، بیش از یک میلیارد رنگ را به صورت اشباع و با وضوح و کیفیت بالا به نمایش می گذارد. این قابلیت تمامی رنگ ها را در هر طیف و با هر سایه ای با جزئیات کامل نمایش می دهد و سبب ایجاد تصاویر با رنگ های واقعی و طبیعی می شود.

ویژگی های تصویر سونی 43S30

صحنه های اکشن را روان و شفاف ببینید

در بیشتر تلویزیون در زمانی که تصاویر سریع می شوند تصاویر تار می شوند و یا لکه های نوری روی محتوا می افتد که درنتیجه جزئیات زیادی را از دست خواهیم داد. اما تلویزیون سونی 43S30 از فناوری Motionflow XR پشتیبانی کرده است، که با تنظیم نور پس زمنیه و کاهش تاری تصاویر، حرکتی روان و یک دست را در صحنه های اکشن اچرا می کند.

پورت های تلویزیون سونی براویا 3

تصویر درخشان و هماهنگ با فضا

برای تلویزیون 43S30 فرقی ندارد که روز باشد یا شب، چون همیشه بهترین کیفیت تصویر را به شما هدیه می دهد. این مدل به لطف سنسور تشخیص نوری که دارد همواره روشنایی صفحه نمایش با نور محیط تنظیم تنظیم می کند و تصاویر جذاب و دیدنی را انتشار می دهد.

ریموت کنترل تلویزیون های سونی 2024

کیفیت تصویر برتر

علاوه بر قابلیت های بالا در تلویزیون 43S30 از یک سری فناوری های جدید و بروز برای کیفیت تصویری دیدنی بهره برده اند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Auto Wide: این قابلیت به صورت خودکار نسبت اندازه محتوا را تنظیم می کند تا نمایش کامل از آن را بدون حاشیه های مشکی و آزار دهنده داشته باشید.
  • 24p True Cinema: همانطور که از نامش پیداست، سبب ایجاد حس سینمایی با استفاده از حفظ نرخ فریم اصلی 24 فریم بر ثانیه می شود.
  • Live Colour™ Technology: این قابلیت با ارتقا رنگ ها به سطح بالاتر تصاویری طبیعی و زنده را موجب می شود.
  • CineMotion/Film Mode/Cinema Drive: این قابلیت ها لرزش و تاری ر ا در فیلم ها حذف کرده و تصاویری روان و بدون کاستی را نمایش می دهند.
  • HDR (High Dynamic Range) compatibility: این عبارت به معنای سازگاری با محدوده دینامیکی بالا است. در تلویزیون سونی 43S30 از قابلیت HDR و دیگر فرمت ها آن مانند HLG ،HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی می شود. این قابلیت های تصاویر را به کنتراست بالا و کیفیت رنگ بی نظیر اجرا می کنند.
  • Picture Modes: این قابلیت حالت های مختلف تصاویر و ژانر محتوا را شناسایی می کند و تنظیمات صفحه نمایش را مطابق با آن تنظیم می کند.

تصاویر خیره کننده با پردازنده 4K HDR X1

پردازنده 4K HDR X1، قلب تپنده تلویزیون Bravia 3 و محرک اصلی تصاویر با کیفیت و خیره کننده آن است. این پردازنده برای ارتقا کیفیت محتوا به سطح بالاتر و ارائه تجربه باور نکردنی در قالب 4K HDR به صورت خاصی طراحی شده است. این پردازنده حتی محتوا هایی با کیفیت Full HD یا HD را بررسی و تحلیل کرده و با استفاده از الگوریتم های پیشرفه و داده های خاص نویز آن را کاهش داده و با کیفیتی نزدیک به 4K با جزئیات کامل نمایش می دهد.

همچنین این پردازنده به قابلیت HDR نیز مجهز شده است، در نتیجه علاوه بر ارتقا کیفیت تصویر کنتراست و عمق محتوا نیز به میزان قابل توجهی ارتقا می یابد. HDR سبب می شود که سیاهی ها عمیق تر به نظر برسند و رنگ های روشن با روشنایی کامل بدرخشند.

خاطرات قدیمی را دوباره ببینید!

تلویزیون 43S30 با استفاده از فناوری 4K X-Reality™ PRO جانی دوباره به خاطرات شما می یخشد. این فناوری منحصر به فرد سونی به صورت اختصاصی برای ارتقا کیفیت محتواهای قدیمی مانند فیلم های کلاسیک، سریال های قدیمی یا محتواهایی با رزولوشن پایین طراحی شده است. این قابلیت با تجزیه و تحلیل، پاکسازی و ارتقا تصاویر، کیفیت آن ها را به سطح 4K می رساند و در نهایت تصویری خیره کننده و باورنکردنی را برای شما به ارمغان می آورد.

سیستم صوتی قدرتمند و صدایی فراگیر

این تلویزیون 43 اینچی سونی با داشتن سیستم صوتی 2.0 ( 2ch ) کاناله و توان خروجی 20 وات ( بلندگو های 10 واتی ) صدایی واضح و قدرتمند را ارائه می دهد. بلندگو های این تلویزیون با طراحی Bass Reflex، صدا را با بیس عمیق و غنی پخش می کنند. این طراحی به گونه ای است که فراکانس های پایین ( بیس ) را تقویت می کند و در نتیجه صدایی پرمایه و فراگیر خواهید داشت.

صدای شفاف با X-Balanced Speaker

فناوری جدید جدید و نوآورانه X-Balanced Speaker تجربه صوتی فراگیر و باور نکردنی را به رامغان می آورد. این بلندگوها صدایی کاملا شفاف و بدون نویز را پخش می کند، تا شما بتوانید ریزه کاری های صوتی، دیالوگ فیلم ها و جزئیات صوتی برنامه ها را بشنوید.

این بلندگو ها برخلاف بلندگوهای معمولی که اغلب دایره ای شکل هستند و امواج صدا را مخدوش می کنند، از یک دیافراگم با طراحی منحصر به فرد بهره می برند. این طراحی خاص سبب می شود که امواج صدا به صورت یکنواخت و با کیفیت بالا به گوش شما برسد.

نجربه صدای سینمایی با Dolby Audio + Dolby Atmos

قابلیت Dolby Audio در تلویزیون 43S30 یک فناوری بی نظیر است که ریزترین و جزئی ترین صدا ها را در فیلم و سریال ها به گوش شما می رساند. قابلیت Dolby Atmos نیز با ایجاد کانال های مجازی در اطراف شما یک فضای صوتی سه بعدی و همه جانبه ایجاد می کند و در این حالت شما عمق محتوا را کامل درک خواهید کرد.

سیستم عامل Google TV در تلویزیون سونی 43S30

سونی امسال در تلویزیون های نسل جدید خود از سیستم عامل Google TV بهره گرفته است. سیستم عامل نامبرده محیط کاربری روان و کاربر پسندی دارد و برای آسایش کاربران تمام امکانات و تکنولوژی های روز دنیا را گرد هم آورده است. این سیستم عامل دسترسی شما را به بیش از 700000 فیلم و سریال محبوب دنیا را فراهم کرده، و با استفاده از هوش مصنوعی محتوای مورد علاقه تان را به شما پیشنهاد می کند تا بدون اتلاف وقت به تماشای آن ها بپردازید.

محتوا ها را شخصی سازی کنید

در این سیستم عامل این امکان وجود دارد که شما برای تمام اعضای خانواده پروفایل مخصوص درست کنید و محتواهای قابل پخش را مدیریت و کنترل کنید. این قابلیت بیشتر برای والدینی که نگران محتوایی که فرزندانشان نگاه می کنند هستند مفید است.

کنترل کامل تلویزیون با صدایتان

تلویزیون سونی Bravia 3 با پشتیانی از دستیار صوتی گوگل هوشمند تر از همیشه عمل می کند. این دستیار صوتی به شما اجازه می دهد تا صدا و روشنایی محتوا را کم و زیاد کنید، به جست جوی محتوا و سرگرمی های خود بپردازید و حتی دیگر دستگاه های متصل را بررسی و تنظیم کنید.

همچنین تلویزیون 43S30 از دستیار صوتی Alexa نیز پشتیبانی می کند و شما با استفاده از این دستیار نیز می توانید تلویزیون را با صدای خود کنترل کنید.

با یک اشاره محتوا را انتقال دهید!

یکی از قابلیت های فوق العاده در این تلویزیون سونی قابلیت Chromecast built-in است، که در تلویزیون 43S30 تعبیه شده است. شما با استفاده از این قابلیت می توانید در یک چشم برهم زدن محتوا را از گوشی، تپلت و حتی لپ تاپ خود به تلویزیون منتقل کنید.

اتصال دستگاه های اپل به تلویزیون

با قابلیت Compatible with Apple AirPlay 2 شما می توانید دستگاه های اپل خود مانند iPhon ،iPad و Mac را به راحتی به تلویزیون متصل کنید و محتوای آن ها را به صفحه نمایش انتقال دهید.

تماس تصویری با تلویزیون سونی

با تکنولوژی BRAVIA Cam دیگر به نمایشگر کوچک گوشی ها محدود نباشید! این تلویزیون BRAVIA سازگار با BRAVIA Cam است، و شما می توانید تماس های تصویری با کیفیت بالا را در صفحه نمایش تلویزیون 43S30 تجربه کنید.

دنیایی از امکانات برای همه

قابلیت هایی که در بالا به آن اشاره کردیم گوشه ای کوچک از ویژگی های بی نظیر تلویزیون 43S30 سونی است. از جمله قابلیت های دیگر این تلویزیون می توان موارد زیر را نام برد:

  • قابلیت Audio Description: این قابلیت مخصوص افراد نابینا یا کم بینا طراحی شده و اتفاقات در حال وقوع روی صفحه نمایش را بازگویی می کند.
  • Closed Captions (Digital): این قابلیت گفت و گو های برنامه ها را به صورت زیر نویس ارائه می دهد. شما می توانید با توجه به سلیقه ی خود بین زیرنویس خود برنامه یا زیر نویسی که توسط تلویزیون ارائه می شود انتخاب کنید.
  • Text Magnification: این قابلیت متن روی صفحه را برای خوانایی راحت تر بزرگ تر و شفاف تر نشان می دهد و برای افراد کم بینا بسیار مفید است.
  • TalkBack: در واقع یک خواننده صفحه است و عناوین، منو و تنظیمات در حال اجرای صفحه نمایش را توضیح می دهد.
    حافظه داخلی 16 گیگ: تلویزیون 43S30 از یک حافظه داخلی 16 گیگابایتی برای ذخیره برنامه ها و فایل های مورد نظرتان بهره برده است.
  • EPG: با این قابلیت به راحتی می توانید لیست کانال ها و اطلاعات برنامه ها را درست کنید و در صورت لزوم آن ها را مرور کنید.
  • Timer: حالت تایمر به شما اجازه می دهد که زمان خاموش و روشن شدن تلویزیون را تنظیم کنید.

تجربه روان و بدون تاخیر در هنگام بازی

اگرچه تلویزیون 43 اینچ سونی مدل s30 در رده تلویزیون های حرفه ای و گیمینگ قرار نمی گیرد، اما با امکانات ویژه ای که دارد می تواند تجربه ای لذت بخش از بازی ها را ارائه دهد. با وجود نرخ رفرش ریت 60 هرتز و ورودی های HDMI 2.0 این تلویزیون می تواند بازی ها را کیفیت 4K اجرا کند، با وجود قابلیت ALLM نیز تاخیر ورودی به حداقل می رسد.

بهترین کیفیت در بازی های نسل جدید

این تلویزیون با استفاده از قابلیت Auto HDR Tone Mapping تنظیمات صفحه نمایش و HDR را برای بهترین کیفیت بازی در کنسول PS5 تنظیم می کند. این فناوری تضمین کننده کیفیت تصاویر و رنگ ها در تمام صحنه های بازی است.

حالت بازی یا Game Mode

تلویزیون BRAVIA 3 از قابلیت تشخیص خودکار ژانر برخوردار است، و به محض اتصال کنسول بازی، حالت بازی را فعال می کند. حالت بازی کیفیت و جزئیات محتوا را ارتقا می دهد اما بیشتر تمرکز آن بر روی کاهش تاخیر ورودی است.

قابلیت Dolby Vision در بازی

با وجود این قابلیت در هنگام بازی طیف وسیعی از رنگ ها را با کیفیت و دقت بالا خواهید دید. همچنین با افزایش کنتراست تصاویر تاریک و روشن سبب می شود که شما همه ی جزئیات را حتی در تاریک ترین صحنه ها ببینید.

دیدن تصاویر بدون حاشیه های اضافی

43s30 تلویزیونی که نه تنها کار آمد است بلکه به عنوان یک عنصر دکوراتیو شیک، زیبایی بی نظیری را به خانه شما می بخشد. در این تلویزیون بیشتر از هر چیزی طراحی صاف و مینیمال آن جلب توجه می کند. این طراحی به صورتی که حاشیه های دور صفحه نمایش به حداقل رسیده و تقریبا نامرئی شده اند، این امر تجربه تماشای شما را به سطح جدیدی خواهد برد.

پایه های باریک و زاویه دار

فلسفه ی طراحی مینیمالیستی و ظریف در پایه های تلویزیون 43S30 نیز به کار رفته است. طراحی پایه ها به صورت باریک و زاویه دار بوده و هماهنگی بی همتایی با تلویزیون دارند به گونه ای که شما اطمینان خواهید داشت که با دکوراسیون شما همخوانی فوق العاده ای خواهد داشت.

ریموت کنترل Eco

سونی در طراحی ریموت کنترل اکو، هم آسایش و راحتی کاربران و هم محیط زیست را در نظر گرفته است. این ریموت کنترل 79.7 درصد پلاستیک بازیافتی است و کاهش اثرات محیط زیست کمک می کند. همچنین این ریموت به گونه ای طراحی شده است که به راحتی در دست قرار گیرد و استفاده از آن راحت باشد.

سونی متعهد به محیط زیست

سونی همواره دوست دار محیط زیست بوده و در طراحی تلویزیون های خود این نکته را نشان داده است. در طراحی پنل پشتی این تلویزیون به طور قابل توجهی استفاده از پلاستیک نو را کاهش داده است. همچنین تلویزیون 43S30 در دسته بندی عرضه می شود که 12% الی 15% کوچک تر و سبک تر از سایر بسته بندی ها است. این امر نه تنها ضایعات اضافی را کاهش داده است بلکه حمل آن ها را نیز آسان تر کرده است.

دیدگاهها

حذف فیلترها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تلویزیون سونی براویا 3 مدل 43S30”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی